poniedziałek, 10 listopada 2014

Kilka starych zdjęć z eksperymentów

Chodzi mi o przedstawienie tego co było kiedyś a był to koszmar. Brak czasu i malowanie paznokci na szybko. Wybaczcie mi to, że nie wszystkie czasem były wyrównane, ale cóż człowiek z czasem idzie po rozum do głowy. Tak więc oto kilka z nich:

1) dawno temu w trawie :) takie uwielbia mój chłopak aczkolwiek nie wyobrażam sobie mieć cały czas jednych i tych samych. Co najgorsze - niepomalowane paznokcie w ogóle nie wchodzą w grę :)
 2) zachciało mi się w kilka minut pomalować paznokcie lakierem, zaś górną warstwę za pomocą gąbeczki.
 3) w tych czułam się bardzo dobrze. Lakier nieziemski ! Trzymał się dobry tydzień. Lekko chropowaty a'la mroźny i z połyskującym brokacikiem. Przyozdobione małymi srebrnymi perełkami

Lakier: Firma Edit - Frozen Nail color nr 8
Dodatki: Lovely Pearl nails nr 5
 4) był szał na ten lakier. Nie mogłam się doczekać zakupu aż w końcu jak przyszło co do czego to... po prostu dla mnie na jeden raz. Bardzo delikatny odcień w sumie uniwersalny pod jakikolwiek ubiór ALE to chyba nie to czego oczekiwałam.

Lakier: SAND pożyczyłam koleżance więc nie mam tymczasowo wglądu do firmy i numeru :)
Dodatki: Lovely RIO nr 1

5) kolejne coś nie coś na szybko. Fajnie pokrywają i dosyć długo utrzymują. Fioletowy lakier ma bardzo fajny płaski pędzelek - Flat Brush

Lakier: Lemax nail Enamel nr brak (róż)
Lakier: Lemax Hot mini nr brak
 6) uwielbiałam je <3 lakierów już nie mam ale wiele osób pytało mnie gdzie je kupiłam :D
 7) lakier różowy Lemax'a oraz mroźny Frozen nails firmy Edit

 8) lakier dziwny dziwaczny i o tyle bardzo fajny :) Oczywiście z dor'a kolor nr 19 niby to bordo, niby brąz a trochę czarny. Na długich paznokciach wygląda extra.
 9) zakup cukierkowego lakieru firmy Wibo candy shop nr 2 no cóż kolor przesłodki, cukierkowy imituje piasek. Producent napisał: o piaskowej fakturze i to jest prawda

teraz czas na coś nowego. W najbliższych planach mam zakupienie lakieru imitującego m.in.: skórę, satynę oraz gruby piasek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz