poniedziałek, 10 listopada 2014

W dniu dzisiejszym zakupiłam dwa kolejne lakiery do swojej kolekcji. Gdy tylko nadarzy się okazja kupuję coraz to nowsze i dziwniejsze lakiery. Są nimi:

- Chic matte firmy Wibo
odcień Nr 2 oraz 5

Moja opinia:
Fajnie się je nakłada. Pędzelek jest średniej grubości co pozwala na wygodne malowanie. Kolory hmm nie ma wystarczającego wyboru. Brakuje mi kilku podstawowych kolorów. Większy wybór ma z pewnością firma Golden Rose. Po 3 warstwie lakier elegancko pokrywa paznokcie. Szybko schnie, nie robią się z nim żadne problemy.

Oto one:
i moje pazurki:


Ucieszyłam się, ale w sumie nie wiem czy skorzystam jeszcze z firmy Wibo (chodzi mi o kolejny zakup lakierów matujących tej firmy) no chyba, że na rynek wyjdą nowe odcienie ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz